שלום לך,
אתה בעל עסק עם אתר אינטרנט (או בלי אתר) והגעת לדף הזה כי חיפשת ביטוי כמו: קידום אתרים נהריה או משהו דומה.
אתה כבר במקום הנכון.
כי אתה מבין שנוכחות של העסק שלך בגוגל יכולה לסייע לעסק שלך להצליח.
אנשים מחפשים בגוגל עסקים מקומיים במקומות בהם הם נמצאים.
אם אתה רוצה שהעסק שלך יגיע לכל אותם האנשים שמחפשים את השירות שהעסק שלך מציע.
אז דבר איתי!
דפי זהב או קידום אתרים בנהריה?
פעם עסקים מקומיים הסתמכו על שיטות שיווק כמו: רישום בדפי זהב או אינדקס מקומי, פרסום ברדיו המקומי, חלוקת פליירים, ופרסום מפה לאוזן.
היום זה כבר ברור לכולם שזה לא מספיק.
- פרסום באמצעות פליירים: אומנם עדיין זול ויעיל, אך בעל השפעה מאוד חלקית ומאוד זמנית.
- מעט מאוד אנשים מתייחסים לפליירים והפליירים הפרסומיים נזרקים לפח אחרי יום או יומיים וצריך לחלק שוב.
- דפי זהב: כבר לא רלוונטי. אף אחד כבר לא מחזיק כזה עבה בבית רק בשביל לפשפש בו עד שמגיעים לפרטים של בעל מקצוע כלשהו.
- רדיו מקומי: עדיין עובד, אבל מאוד חלש.
- פה לאוזן: תמיד עבד ותמיד יעבוד ובעידן האינטרנט והרשתות החברתיות אפילו עובד יותר חזק. אבל, מצריך היום קידום ברשתות חברתיות.
כיום, הדרך שבה אנשים מחפשים עסקים מקומיים היא באמצעות חיפוש בגוגל.
גוגל מספק נתונים על ביטויי חיפוש שאנשים מחפשים ולהלן רק רשימה חלקית של דוגמאות
דוגמאות לחיפוש בגוגל של עסקים מקומיים בנהריה
- צימרים בנהריה: 5000 חיפושים בחודש.
- פיצה בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- אוכל בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- אטרקציות בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- חנות פרחים בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- מורה פרטי למתמטיקה בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- מנעולן בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- אינסטלטור בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
- וטרינר בנהריה: 500 חיפושים בחודש.
אגב, גם אני כתבתי את הדף הזה בגלל שראיתי שלביטוי "קידום אתרים בנהריה" יש 50 חיפושים בחודש.
האם מקדם האתרים צריך להיות מנהריה?
בשונה מחשמלאי, אינסטלטור ובעל מקצוע אחרים, מקדם אתרים לא צריך להגיע למקום בו הוא נותן שירות.
מקדם אתרים לא צריך להימצא בנהריה בכדי לקדם עסקים מנהריה.
אני ממוקם בעפולה, אך אני מקדם אתרים של עסקים הממוקמים גם בנהריה ובמקומות שונים בארץ.
קידום האתרים נעשה באופן מקוון ולא דורש ממני נוכחות פיזית באזור בו אני מקדם.
מה עכשיו?
אם השתכנעת שקידום אתרים יכול להזניק את העסק שלך קדימה.
אז הגיע הזמן להתחיל לקדם את העסק שלך בגוגל.
דבר איתי ונתחיל להתקדם.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.
באינדקס של גוגל עסקים רשומים מספר מקדמי אתרים וחברות קידום אתרים בנהריה:
DigiMarket
טופיק מדיה
natural-seo
אלקטרו קידום אתרים
סטודיו פרץ