יש לך עסק בצפון?
לעסק שלך יש אתר ואתה מעוניין לקדם אותו בגוגל?
אתה רוצה לקבל שירות מאדם או חברה שממוקמים בצפון משום שאתה מעוניין בקשר מקצועי ישיר.
שמי יורם בן אבו, אני מתגורר בעפולה שבצפון, אני מקדם אתרים עתיר ניסיון בקידום אתרים.
אם אתה מעוניין בשירות של קידום אתרים בצפון, אני אשמח לתת לך שירות מקצועי.
שירותי קידום אתרים בצפון
אני מציע שירותי קידום אתרים בתחומי הקידום הממומן והאורגני בגוגל.
מה זה קידום אורגני ומה זה קידום ממומן?
כאשר אתה מחפש בגוגל ביטוי חיפוש כלשהו, גוגל מציגים לך שני סוגים שונים של תוצאות:
- תוצאות אורגניות
- מודעות ממומנות
התוצאות האורגניות מובילות לתוכן מתאים באתרים שונים.
ואילו המודעות הממומנות משמשות כערוץ פרסום שבלחיצה על המודעה, הגולש מגיע לדף נחיתה של המפרסם.
מודעות ממומנות הן מודעות שאתה צריך לשלם עליהם בכדי להופיע בדף תוצאות החיפוש.
ואילו תוצאות אורגניות הן תוצאות שנבחרו על ידי האלגוריתם של גוגל כתוצאות מתאימות לביטוי החיפוש שנשאל על ידי הגולש.
בקידום אורגני אני מקדם את תוכן האתר שלך באופן כזה שיופיע בתוצאות האורגניות בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
ואילו בקידום ממומן אני יוצר מודעות פרסומיות אותן אני מפרסם גם בדף החיפוש של גוגל וגם ברשת המדיה של גוגל הכוללת אתרים כמו: ג'ימייל, יוטיוב, אתרי אינטרנט אחרים המשמשים כשותפים של גוגל ועוד.
אתה משלם לגוגל על פרסום המודעות ואני מקבל את שכרי על עריכת קמפיין הפרסום בגוגל.
בשני סוגי הקידום משתמשים בביטוי חיפוש מתאימים בכדי לאתר את קהל היעד שמתאים לעסק שלך.
אם אתה מעוניין לעמוד יותר על ההבדלים בין שני סוגי הקידום לחץ כאן להסבר מפורט על קידום אורגני מול קידום ממומן.
גם בצפון מחפשים בגוגל
גוגל הוא אחד ממקורות התנועה העיקריים באינטרנט.
אנשים רבים התרגלו לקנות שירותים ומוצרים באינטרנט.
הדרך של אנשים למצוא את המוצר או השירות שהם צריכים היא באמצעות הקשת ביטויי חיפוש.
לדוגמה אפשר לראות שגולשים רבים מחפשים מוצרים ושירותים כגון:
- אטרקציות בצפון
- בריכות בצפון, בתי מלון בצפון
- יקבים בצפון
- פנסיוני כלבים בצפון
- בעלי מקצועות חופשיים כגון: עורך דין פלילי בצפון, רופא שיניים, מנתח פלסטי, אורתופד ועוד.
- עצמאים כגון: חשמלאי בצפון, אינסטלטור, מתקין דודי שמש, מוסכי רכב ועוד.
כל ביטוי החיפוש האלה מבטאים צורך של גולשים לאתר שירות או מוצר בצפון שהם צריכים.
לכן, אם יש לך עסק בצפון, אתה צריך אתר שיקודם בגוגל ויביא לך לקוחות.
מה עכשיו?
אם השתכנעת שקידום אתרים יכול להזניק את העסק שלך קדימה.
אז הגיע הזמן להתחיל לקדם את העסק שלך בגוגל.
דבר איתי ונתחיל להתקדם.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.