אחד הדברים החשובים שכל בעל עסק מקומי יודע זה שהשיווק הישן כבר מת.
פעם בכדי להגיע לקהל מקומי, כל עסק מקומי היה נרשם בדפי זהב, מדפיס ומחלק פליירים, קונה פרסום במקומון ואולי גם בשלטי חוצות וברדיו האזורי.
היום אנשים כמעט ולא מתייחסים לפליירים, אף אחד לא הולך לדואר להביא את הספר הענק של דפי זהב, מקומונים זה לא מה שהיה פעם וגם ספוטיפיי הבריח את את האנשים מתחנות הרדיו המקומיות.
אנשים כבר לא מחפשים עסקים מקומיים בדפי זהב.
היום מחפשים עסקים בגוגל!
אתה הגעת לעמוד הזה דרך חיפוש הביטוי "קידום אתרים בהרצליה".
באופן דומה, גולשים רבים מחפשים שירותים ובעלי מקצוע מקומיים בהרצליה.
ובדיוק כפי שהגעת לדף הזה שיצרתי, כך גם לקוחות פוטנציאלים יכולים להגיע לאתר העסק שלך.
אם אתה רוצה שהעסק שלך יתחיל לקבל זרם בלתי פוסק של לקוחות תושבי הרצליה.
דבר איתי!
בהרצליה אוהבים מסעדות, סושי, חדרי בריחה, יוגה ועוד
החיפוש בגוגל החליף את דפי זהב והגולשים מחפשים עסקים, בעלי מקצוע ואפילו מוצרים באופן מקומי.
להלן מספר דוגמאות של חיפושים שנעשו בגוגל על ידי גולשים שמחפשים עסקים מקומיים בהרצליה.
- מסעדות בהרצליה: כ-50000 חיפושים בחודש.
- ברים בהרצליה: כ-5000 חיפושים בחודש.
- המבורגר בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- ספא בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- סושי בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- שייט בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- חדר בריחה בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- בית דפוס בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- השכרת יאכטה בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- יוגה בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- משתלה בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- חדר כושר בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- זגג בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- רופא שיניים בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
- פילאטיס בהרצליה: כ-500 חיפושים בחודש.
האם בשביל לקדם בהרצליה צריך מקדם אתרים מהרצליה?
לא.
למיקום הפיזי של העסק שלך אין שום קשר למיקום הפיזי של מקדם האתרים.
מקדם אתרים מכל אזור בארץ יכול לקדם את אתר העסק שלך להצלחה.
בשונה מבעלי מקצוע כמו חשמלאים, טכנאים שמספקים שירות במקום פיזי ברור, מקדם אתרים יכול לקדם את העסק שלך מכל מקום בארץ וגם בעולם.
מה עכשיו?
אם השתכנעת שקידום אתרים יכול להזניק את העסק שלך קדימה.
אז הגיע הזמן להתחיל לקדם את העסק שלך בגוגל.
דבר איתי ונתחיל להתקדם.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.
מלבד מנוע החיפוש ונכסים נוספים גוגל מתחזקת גם אינדקס לעסקים.
להלן רשימת מקדמי אתרים וחברות קידום אתרים בהרצליה:
INTERWEB
MedAds – שיווק דיגיטלי לרופאים ומרפאות
WebDigital
אורי נויפלד מקדם אתרים
אורי שחם מקדם אתרים
אימרקר (Emarker)
וובנויז (Webnoise)