כל זגג יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום של עבודות זגגות.
בכדי להתחרות בהצלחה בענף הזגגות, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור זגגים הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי זגגות או זגג.
אם פעם אנשים חיפשו זגגים בדפי זהב, היום, הם מחפשים אותם בגוגל.
קידום אתרים לזגגים יחשוף אותך ללקוחות פוטנציאלים לפני המתחרים שלך.
קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור זגגים
תוצאות ארוכות טווח:
- קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
- ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.
קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:
- קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
- בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.
קידום אורגני מדויק יותר:
- בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
- כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
- אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.
סיכום:
- כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
- אם תבדוק את האתרים הגדולים ביותר שמציעים שירותי זגגות, החלפת שמשמות וכו', אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.
דגשים חשובים בקידום אתרים לזגגים
מחקר מילות מפתח
הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של זגגים הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו זגגים, זגג, זגגות, זגגות רכב, החלפת שמשה קדמית, החלפת שמשה אחורית, התקנת מעקה זכוכית וכו'.
יצירת תוכן מתאים
לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו.
התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש.
התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי זגגות, ניקוי זכוכיות ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.
אופטימיזציה לתוכן
בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.
אופטימיזציה לאתר
חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.
עזרה לגוגל באינדוקס
על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.
חווית משתמש טובה
המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.
קידום לוקאלי
חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כזגג.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.
דגש על בידול
מצא מה מבדל אותך כזגג מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.
הנעה לפעולה
מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.
בניית קישורים חיצוניים
חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל. יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.
חשיפה ברשתות החברתיות
יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.
מעקב, ניטור והמשך עבודה
עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.
דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום הזגגות
להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי זגגות.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שרלוונטיים לשירות שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:
- זגגות: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
- זכוכיות סבתא: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
- זכוכית מחוסמת: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
- זכוכית חלבית: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
- זגגות רכב: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
- זכוכית חלבי: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
- חיפוי זכוכית למטבח קטלוג: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית למרפסת: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
- לבני זכוכית: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
- זכוכית פסים: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
- זכוכית טריפלקס: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
- חיפוי זכוכית למטבח מחיר: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
- זכוכית גלינה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
- מחיצות זכוכית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
- חלון הזזה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
- קיר זכוכית: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית למדרגות: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
- סוגי זכוכית: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- עבודות זכוכית: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- זכוכית למטבח: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית למרפסת מחיר: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית שתול: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- מחיצות זכוכית למשרדים: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- עבודת זכוכית: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
- זכוכית לפי מידה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- חיפוי זכוכית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- חלונות לבית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית מחיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- לבני זכוכית מחיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- החלפת שמשה קדמית מחיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
- זכוכית רפלקטיבית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- זכוכית צבעונית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- בומבה גלאס: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- זכוכית לשולחן לפי מידה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- ציפוי חלונות נגד שמש: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית לבריכה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- חלונות ויטרינה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- חלונות זכוכית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- חלונות מקלחת: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- שמשה לרכב: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- תיקון שמשה קדמית לרכב: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
- תיקון חלונות: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- מחיר זכוכית מחוסמת 10 מ מ: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- פלטת זכוכית לפי מידה מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- הגבהת מעקה זכוכית: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- זכוכית אקסטרה קליר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- זכוכית מחוסמת לפי מידה מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- קיר זכוכית לסלון: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- קיר מסך זכוכית: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- זכוכית סבתא מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- מחיצות זכוכית דקורטיביות: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- מעקה זכוכית למדרגות פנים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- שמשה קדמית לרכב: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
- זגגות לרכב: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- התקנת חלונות: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- זכוכית משוריינת: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- זכוכית אסיד: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- ציפוי חלונות: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- גדר זכוכית: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
- זגגות רכב עד הבית: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
- עבודות זגגות: נפח חיפושים 20 גולשים בחודש.
קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לזגגים
אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לזגגים.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי הזגגות שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום הזגגות ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום עבודות הזגגות.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.
למה אתה מחכה?
דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לזגג מוביל באזורך!
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.