להיות עצמאי ובעל מקצוע חופשי מלווה בלא מעט יתרונות אך יש גם חסרונות.
כבעל מקצוע חופשי אתה חופשי לעשות את העבודה שלך מתי שאתה רוצה, איפה שאתה רוצה, אתה מחזיק בשליטה על הקריירה שלך ויש לך הזדמנויות טובות יותר להרוויח יותר כסף מאשר עמיתך השכיר.
לעומת זאת, בעלי מקצועות חופשיים סובלים לעיתים מחוסר בטחון תעסוקתי, הם צריכים לנהל את עצמם וצריכים לדעת ולהכיר היבטים רבים ונוספים בתחומי השיווק והפרסום, מלבד התחום המקצועי שלהם.
שוק בעלי המקצועות החופשיים בישראל הוא אדיר: מעל 90 אלף עורכי דין, 17,070 פסיכולוגים רשומים במאגר של משרד הבריאות, 39,505 רואי חשבון,24,372 מתווכי נדל"ן מורשים, 3,200 יועצי השקעות ועוד עשרות אלפי בעלי מקצועות חופשיים אחרים.
ללא פרסום טוב, יקשה על בעל מקצוע חופשי להגיע ללקוחות חדשים.
אם פעם אנשים היו מחפשים בעלי מקצועות חופשיים בדפי זהב, היום הם מחפשים אותם בגוגל.
אני מציע שירותי קידום אורגני בגוגל ובניית אתרי תדמית לבעלי מקצועות חופשיים.
קידום אורגני בגוגל יכול להזרים לעסק שלכם זרם קבוע של גולשים שיכולים להמיר ללקוחות משלמים.
מצד שני, קידום אורגני זה תחרות בין עסקים על דירוגים בביטויים זהים.
בשביל להצליח בתחרות אתם צריכים להיות נחושים ובטוחים.😉
קידום אתרים לפסיכולוגים
במאגר הפסיכולוגים של משרד הבריאות רשומים 17,070 פסיכולוגים בעלי רישיון (מעודכן לתאריך: 26/07/2023).
קיימים אלפי פסיכולוגים עצמאים שצריכים לקדם ולפרסם את עצמם באינטרנט.
גולשים רבים מחפשים בגוגל פסיכולוגים בתחומים שונים.
בכדי להגיע אליהם אתה צריך אתר אינטרנט ושירות של קידום אתרים בגוגל.
על פסיכולוגים חלים כללי אתיקה ולכן פרסום באינטרנט לפסיכולוגים דורש יד מקצועית ובקיאה.
אני מציע שירותי בניית אתרים וקידום אתרים לפסיכולוגים.
קידום אתרים לעורכי דין
אני מציע שירותי בנייה וקידום אתרים לעורכי דין.
כמות עורכי הדין בישראל היא אדירה, מעל 90 אלף עורכי דין רשומים בלשכה של עורכי הדין.
המצב הזה גורם לתחרות אדירה בין עורכי הדין על לקוחותיהם.
קידום אתרי עורכי דין נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר בקידום בעלי מקצועות חופשיים.
אתם יכולים לקרוא מידע נוסף על קידום אתרים לעורכי דין.
מלבד שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל, אני גם מציע שירות בניית אתרים לעורכי דין.
על עורכי הדין בישראל חלים כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין ולכן, קידום אתרים של עורכי דין הוא שונה מקידום של בעלי מקצועות אחרים.
קידום אתרים לרואי חשבון
במאגר רואי החשבון רשומים 39,503 רואי חשבון פעילים ובישראל יש מעל 600 אלף עסקים.
רואי חשבון מספקים שירותים פיננסים ומגוונים כגון: הנהלת חשבונות, תכנון מס, חשבות שכר, סיוע בבניית תכנית עסקית לעסקים, ביקורות דוחות כספיים, דוחות לצרכי מס, עריכת מאזנים, ביקורת פנימית וחקירתית, ייעוץ פיננסי וכלכלי, פתיחת חברה בע"מ, נאמנויות ושירותים רבים ונוספים.
קידום אתרים לרואי חשבון הוא תחום מאוד תחרותי, לא פחות מתחום עריכת דין.
על מנת להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולהינות מקהל גולשים שימיר ללקוחות, אתה צריך מקדם אתרים מקצועי.
אלפי אנשים מחפשים בכל חודש רואי חשבון וביטויי חיפוש נוספים הקשורים לשירותי ראיית החשבון.
כדאי לך להיות ראשון בגוגל בכדי לקבל נתח מתנועת הגולשים החשובה.
לחצו על הקישור למידע נוסף על קידום אתרי רואי חשבון.
קידום אתרים ליועצי מס
באתר מועצת יועצי המס רשומים 6,250 יועצי מס בעלי רישיון.
מדובר בכמות אדירה של בעל מקצוע שמשרתים את קהל הנישומים בכל הנושאים הקשורים במוסדות המס.
בכל חודש מבוצעים בגוגל מאות רבות של חיפושים אחר יועצי מס ואחר שירותים שונים שהם מספקים כגון: פתיחה וסגירת תיקים, ייעוץ מס כלכלי, החזרי מס לשכירים, תיאומי מס, ניהול חשבונות, חישובי שכר, הגשת דוחות שנתיים, הצהרות הון ועוד.
יועצי מס מתחרים גם עם רואי החשבון על שירותים זהים שהם מספקים ולכן מדובר בתחום בעל תחרות מאוד גבוהה בגוגל.
אני מספק שירותי קידום אתרים ליועצי מס שמעוניינים ליהנות מהזרם הקבוע של צרכנים המחפשים את שירותיהם של יועצי מס בגוגל.
אם אתה יועץ מס, דבר איתי וקבל הצעה לקידום ובניית אתר ליועצי מס.
קידום אתרים לאדריכלים
כל אדם שבונה את ביתו צריך יצטרך לקבל שירות מאדריכל.
תפקידו של האדריכל הוא לתכנן את בית הלקוח בהתאם לצרכיו ולמגבלות ההנדסיות והתקציביות.
אדריכלים מספקים שירותים לתכנון בתים פרטיים, בתי יוקרה ובתים משותפים.
קהל הלקוחות של אדריכלים הוא מגוון וערוץ הפרסום החשוב ביותר של אדריכלים הוא לקוחות מרוצים.
אולם, אנשים רבים מחפשים גם בגוגל שירותי אדריכלות לעיצוב חיצוני וגם עיצוב פנים.
אני מספק שירותי קידום אתרים לאדריכלים שמעוניינים בזרם קבוע של גולשים שימירו ללקוחות משלמים.
קידום אתרים לשמאים
שמאי מקרקעין ורכב הם סוגי השמאים הנפוצים ביותר ומקצועות אלה דורשים רישוי, מה שמפחית במעט את התחרות בתחומי השמאות הללו.
נכון להיום רשומים בישראל כ2,484 שמאי מקרקעין ו-971 שמאי רכב בעלי רישיון.
בכל חודש מבוצעים בגוגל אלפי חיפושים אחר שמאי מקרקעין, מאות רבות של חיפושי שמאי רכב ומאות חיפושים אחר שמאי רכוש.
על מנת ליהנות מזרם הגולשים הזה של לקוחות פוטנציאלים, יש צורך בקידום אורגני בגוגל.
אני מספק שירותי קידום אתרים לשמאים ובמידת הצורך גם בניית אתרים המותאמת לשמאים.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.