בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לחשמלאים

קידום אתרים לחשמלאים

קידום אתרים לחשמלאים

כחשמלאי אתה בוודאי יודע שהתחרות בתחום היא מאוד גדולה.
במיוחד כאשר מדובר בחשמלאים המספקים שירות בערים הגדולות בישראל כמו: תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, ראשון לציון, אשדוד ועוד.
בכדי להתחרות בהצלחה בענף שירותי החשמל, אתה צריך שיווק מנצח.
קידום אורגני בגוגל הוא אחד הכלים החזקים ביותר לקידום מקצועי בענף עבודות החשמל.
קידום אורגני מאפשר לך להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלך.
המטרה בקידום אורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש האורגניות שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי חשמלאות או חשמלאי.
פעם אנשים חיפשו חשמלאי בדפי זהב, היום הם מחפשים בגוגל. הם מקלידים בגוגל ביטוי חיפוש כמו חשמלאי בצירוף שם האזור בו הם גרים.
דרך נוספת בה הגולשים מחפשים בגוגל היא באמצעות תיאור הבעיה והשירות במקום שם בעל המקצוע, כמו לדוגמה: הגדלת חיבור חשמל, החלפת שקע חשמל, התקנת נקודת חשמל, בדיקה תרמוגרפית, ביקור חשמלאי, התקנת שעון שבת ועוד..
אומנם בקידום אתרים אורגני התוצאות מגיעות לאט יותר מאשר בממומן אך, זו הדרך הזולה והיעילה ביותר להגיע ללקוחות חדשים.
בקידום אורגני מקצועי אתה תקבל זרם קבוע של לקוחות שמחפשים שירותי חשמל.
בשונה מקידום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, בקידום אורגני אתה לא צריך לייצר כל הזמן תכנים בכדי להיות רלוונטי.
בקידום אורגני, תוכן שייצרת פעם אחת, יכול להביא לך תנועה של לקוחות חדשים במשך חודשים.

כיצד אני מבצע קידום אתרים לחשמלאים?

להלן ארבעת עקרונות הבסיס של תהליך קידום אורגני עבור ענפים שונים (לתחום החשמלאות ותחומים נוספים):

  • מחקר מילות מפתח: המטרה לאתר את ביטויי החיפוש שמאפיינים את הלקוחות שלך כאשר הם מחפשים חשמלאי.
  • יצירת תוכן שנותן מענה למילות המפתח: ברגע שמצאנו את מילות המפתח שמתאימות ללקוחות שאנו רוצים להגיע אליהם, אנו נייצר תוכן מתאים באתר האינטרנט שייתן להם מענה על מה שהם מחפשים. התוכן צריך להיות איכותי וייחודי.
  • שיפור חווית המשתמש באתר: המטרה של גוגל היא לספק לגולשים חוויית משתמש טובה ככל שניתן ולכן, פרמטרים כמו: התאמת האתר לניידים, טעינה מהירה של דפי האתר, אתר מאובטח ופרמטרים נוספים הם פרמטרים חשובים לדירוג האתר בגוגל.
  • בניית קישורים: גוגל מתייחסים לקישורים לאתר כאל הצבעות אמון של אתרים אחרים. ככל שיש יותר אתרים סמכותיים שמצביעים על אתר כלשהו, כך הוא עשוי לזכות בדירוג טוב יותר בגוגל.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום החשמל

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שגולשים מחפשים בגוגל והם מהווים דוגמה כיצד קהל היעד הפוטנציאלי מחפש שירותי חשמל.
כדאי שתבדוק אם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים עבור ביטויי החיפוש הבאים.
הדרך הטובה ביותר לבדוק את מיקומי האתר שלך היא בעזרת גוגל סרץ קונסול. אם עדיין לא התחברת לגוגל סרץ קונסול כדאי שתעשה את זה אבל בינתיים תוכל לבצע בדיקה באמצעות מנוע החיפוש סטארטפייג' שהוא מנוע חיפוש אנונימי שמשתמש בתוצאות גוגל באופן כזה שהתוצאות שמוצגות לך הן לא מותאמות באופן אישי.
אם האתר שלך כלל לא מדורג בביטויי החיפוש הללו אתה צריך דחוף שירות של קידום אתרים לחשמלאים.

מילות מפתח חשובות בתחום החשמלאות:

  • חשמלאי: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • חשמלאי מוסמך: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • חשמלאים: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מידרג חשמלאי: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • בדיקת רישיון חשמלאי: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • חשמלאי 24 שעות: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • מחירון חשמלאים: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חשמלאים 24 שעות: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • הגדלת חיבור חשמל: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • יצאת צדיק חשמלאי: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • יצאת צדיק חשמלאים: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חשמלאי ראשי: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עבודות חשמל: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חשמלאי בודק: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • המקצוענים חשמלאי: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • החלפת שקע חשמל: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • מחיר נקודת חשמל: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • חשמלאי לבית: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • מחיר שעת עבודה חשמלאי מוסמך: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • בדיקה תרמוגרפית: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • איתור חשמלאי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • איתור חשמלאים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חשמלאים מוסמכים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חשמלאים מומלצים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מחירון חשמלאים 2022: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חשמלאי מומלץ: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ביקור חשמלאי מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חשמלאי 24/7: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רשימת חשמלאים מוסמכים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חשמלאי מתח גבוה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • התקנת שעון שבת: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חשמלאי להתקנת עמדת טעינה: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • החלפת לוח חשמל: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • הצהרת חשמלאי לבדיקת מתקן: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • הצהרת חשמלאי מבצע: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • חשמלאי בודק סוג 3: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • פחת חשמל קופץ: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.
  • אישור חשמלאי לכיבוי אש: נפח חיפושים 20 גולשים בחודש.
  • חשמלאי לדוד שמש: נפח חיפושים 10 גולשים בחודש.
  • חשמלאי תאורת גינה: נפח חיפושים 10 גולשים בחודש.

מעטפת שיווק דיגיטלי מנצח לחשמלאים

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לחשמלאים.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי החשמלאות שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וייעודי לתחום החשמלאות ואכתוב תוכן מתאים.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש הקישורים לתחום החשמלאות.
אבנה לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אפתח לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות בכדי להגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לחשמלאי מוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.

יורם בן אבו מקדם אתרים
058-5843744 דילוג לתוכן