בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרי מסעדות

קידום אתרי מסעדות

קידום אתרי מסעדות

כל מסעדן יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום האוכל והמסעדות.
נהתונים מראים כי משנת 2020 נסגרו בישראל 4,300 מסעדות, והגל הזה לא נעצר.
הסטטיסטיקה מראה כי כל מסעדה שנייה שתיפתח בשנת 2023 תסגר בתוך שנתיים, גם מסעדות שזוכות לחוות דעת מעולות נסגרות כדוגמת: מסעדת "טנדורי" של רינה פושקרנה, מסעדת "שאראק", "זלמניקו" ביפו, ו-"קוקו במבינו" של השף טום אביב.
בכדי שמסעדה תשגשג מבחינה כלכלית, היא צריכה שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור קידום אתרי מסעדות הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי מסעדות או מסעדה.
היום, אנשים מחפשים מסעדות ואוכל מסוגים שונים בגוגל וחוות דעת גולשים הם תנאי הכרחי להצלחה של כל מסעדה.

קידום אורגני למסעדות

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים היותר מוצלחים של מסעדות משגשגות, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרי מסעדות

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם מסעדה, הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד של המסעדה, לדוגמה, ביטויים כמו מסעדה בצירוף שם המיקום המתאים: תל אביב, חיפה, ירושלים וכו.
אנשים גם מחפשים מסעדות לפי סוג האוכל שמתאים להם כמו: מסעדות בשרים, מסעדה מזרחית, אסייתית, סינית, הודית, אתיופית וכדומה.
או מסעדות לפי שעות הפתיחה כמו: מסעדות פתוחות בשבת וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, תפריטים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי בנושא של חדרים פרטיים במסעדה, הזמנת מקום מראש ועוד.
התוכן באתר של מסעדה צריך להציג את החוויה הטובה שהגולש מצפה לה!
לכן, באתר של מסעדה חשוב מאוד לתת דגש על תמונות איכותיות ומקוריות שמציגות חוויה קולינרית מפתה.
שימוש בסרטונים יכול להעביר תחושה של אווירה מיוחדת ולכן סרטונים איכותיים חשובים במיוחד לאתרי מסעדות.
אפשר גם לתת מתכונים, אנשים שאוהבים לבשל ולאכול, אוהבים גם ללכת למסעדות.
התוכן באתר צריך למשוך ולעניין את הגולשים.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים. את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן.
כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
אם מאחורי המסעדה סיפור, ספרו אותו. אנשים אוהבים סיפורים טובים.

קידום לוקאלי

אחד הדברים החשובים למסעדות הוא הרשמה באינדקס העסקים של גוגל.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני וגולשים רבים (כולל אני) בוחרים במסעדות לפי הדירוג וחוות הדעת על המסעדה.
לכן חשוב מאוד לפתוח דף עסקי למסעדה ולציין את כל הפרטים החשובים אודות המסעדה כולל תמונות וסרטוני אוכל מרהיבים ומפתים.
והכי חשוב זה לעודד את הסועדים המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל את המסעדה שלך מהמתחרים שלך.
צור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש יגיע למסעדה שלך או למסעדה מתחרה.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא להזרים סועדים למסעדה, יש לגרום להם לצפות לחוויה קולינרית מהנה ולהניע אותם לפעולה, להתקשר ולהזמין מקום במסעדה.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל.
יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך כמו: אתרי אוכל, קטגוריות אוכל במגזינים ועוד.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי עסק בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות אוכל מרהיבות, סרטונים שיוצרים אווירה, את כל אלה פרסם באופן בולט ודאג לחשיפה גדולה ככל שניתן באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות החברתיות השונות.
החשיפה תביא לך קהל נוסף של סועדים, תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש אחר מסעדות

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש מסעדות ואוכל.
חשוב לציין כי מרבית החיפושים אחר מסעדות מתאימות יהיו לפי מיקום (תל אביב, חיפה, ירושלים וכו') לפי סוג האוכל במסעדה (מסעדת בשרים, שיפודים, מסעדה טבעונית, סינית וכו')
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שמתאימים למסעדה שלך מבין הביטויים הבאים וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • מסעדה איטלקית: נפח חיפושים 14800 גולשים בחודש.
  • מסעדת בשרים: נפח חיפושים 12100 גולשים בחודש.
  • מסעדת דגים: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • מסעדת שף: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • מסעדות פתוחות בשבת: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • מסעדה הודית: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • מסעדה חלבית: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מסעדת בשרים מומלצת: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • מסעדת המבורגרים: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • מסעדה בשרית: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מסעדה תאילנדית: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מסעדה אתיופית: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מסעדה מזרחית: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מסעדות מזרחיות: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מסעדות חלביות: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • מסעדה מקסיקנית: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • מסעדות על הים: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • מסעדות טובות: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדות בשר מומלצות: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדה איטלקית כשרה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדה יפנית: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדות יוקרה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדה באזור שלי: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסעדה מומלצת: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • יס פלאנט מסעדות: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מסעדות בדיזנגוף: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מסעדת נומי: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מסעדות ארוחות בוקר: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מסעדת שיפודים: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדת פירות ים: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדות על האש: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדה בסביבה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדה פתוחה בשישי בערב: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדות קוריאניות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מסעדות רומנטיות: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדות עם אווירה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדות שף מומלצות: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדות עם חדר פרטי: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדות ליום הולדת: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדה ליד הקאמרי: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדות אסייאתיות: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדת גורמה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מסעדה מונטיפיורי: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מקום של בשר הזמנת מקום: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה עם חדר פרטי: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה טורקית: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה רומנטית: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה צמחונית: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדות מיוחדות: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה דרוזית: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדת סטייקים: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדות בגליל: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדת בשרים פתוחה בשבת: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה בטבע: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדת בר: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדת פסטה: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה על החוף: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדת חוף: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מסעדה לבנונית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מסעדה טובה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מסעדה מרוקאית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מסעדה פרסית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מסעדת דגים מומלצת: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מסעדות בנמל: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.

קידום ושיווק מנצח לאתרי מסעדות

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לקידום אתרי מסעדות.
אני מספק יעוץ לבניית אתר למסעדות כך שהאתר יהיה בנוי בצורה האופטימלית להמרה ולקידום בגוגל.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום של המסעדה שלך ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום שלך.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף למסעדהבגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך למסעדה המובילה באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.

יורם בן אבו מקדם אתרים
058-5843744 דילוג לתוכן