בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לצבעים

קידום אתרים לצבעים

קידום אתרים לצבעים

כל צבעי יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום של שירותי צביעה.
במיוחד כאשר מדובר בצבעים המספקים שירות צביעה בערים הגדולות בישראל, כמו: תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, ראשון לציון, אשדוד ועוד.
בכדי להתחרות בהצלחה בענף שירותי הצביעה, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור צבעים הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי צביעה או צבעי.
אם פעם אנשים חיפשו צבעים בדפי זהב, היום, בכדי להזמין צבעים, הם מחפשים שירותי צביעה בגוגל.

קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור צבעים

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הגדולים ביותר בתחום של צביעה, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לצבעים

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של צבעים הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו צבעים, צבעי, צביעה וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי צביעה ועוד. חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים. את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך. חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כצבעים. תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך כצבעים מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך. הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר. קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל. יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות. החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום האינסטלציה

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי צביעה.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים הללו וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • צבעי: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • צבע קיר: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • רעיונות לצביעת קירות: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • צביעת קירות: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • צביעת חדרי ילדים דוגמאות: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מחיר צביעת דירה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • צביעת ארונות מטבח: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • צביעת ארון מטבח: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • אפקטים בצבע רעיונות לצביעת קיר בסלון: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • צביעת חדרי ילדים: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה מחיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • מחיר צביעת דירה 100 מטר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • מחשבון צביעת דירה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר ילדים: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע דירה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר מחיר: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • צביעת בית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר משולשים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • צביעת קירות דקורטיבית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • אפקטים בצבע צביעת קירות אומנותית: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • צביעת בית מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע חדר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • מחיר צביעת חדר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה 4 חדרים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת חדרים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת דירת 4 חדרים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת קירות חדרי ילדים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר פינת אוכל: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • סיוד דירה: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • צביעת מטבח: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • צביעת דלתות מטבח: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • צביעת ארונות מטבח לפני ואחרי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • צביעת חצי קיר גובה: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה בזול: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה 5 חדרים מחיר: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה 3 חדרים מחיר: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה 3 חדרים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מחיר צביעת דירה 6 חדרים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה 4 חדרים מחיר: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירת 4 חדרים מחיר: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת דירת 3 חדרים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר שינה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • עלות צביעת דירה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • רולר לצביעת קירות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • משולשים צביעת קיר גיאומטרי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • כמה עולה צביעת דירה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מחיר צביעת דירה 4 חדרים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר בסלון: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת חצי קיר תחתון: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • עלות צביעת חדר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת ארונות מטבח מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה שכורה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר עם ספוג: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר אמבטיה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר מלוכלך: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע בית: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • כמה עולה צביעת חדר: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע דירת 4 חדרים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע דירה 3 חדרים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר מדרגות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת דלתות מטבח בתנור מחיר: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת חדר מדרגות מחיר: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • דוגמאות לצביעת קירות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת דירה ביום אחד: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת ארונות מטבח פורמייקה: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת חצי קיר: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מידרג צביעת דירה: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר סלון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • צביעת קיר חיצוני שפריץ: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לצבעים

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לצבעים.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי הצביעה שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום הצביעה ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום הצביעה.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לצבעי מוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.

יורם בן אבו מקדם אתרים
058-5843744 דילוג לתוכן