כל הכבוד!
קיבלת החלטה נכונה להקים אתר אינטרנט לעסק שלך.
עכשיו, לפני שאתה מתחיל בתהליך של עיצוב ובניית האתר, מומלץ להקים עמוד "האתר בבניה".
עמוד כזה לא רק משדר מקצועיות ומיידע את הלקוחות שהאתר שלך בדרך, אלא גם מאפשר לך להתחיל בתהליך האינדוקס בגוגל, כך שהאתר יתחיל לצבור נוכחות מהרגע שהוא יעלה לאוויר.
אינדוקס בגוגל הוא תהליך שבו גוגל סורקת את האתר שלך ומוסיפה אותו למאגר שלה, כך שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש.
אל תשתמש בעמוד גנרי של "האתר בבניה"
אחת הטעויות הגדולות שאתה יכול לעשות כשאתה יוצר עמוד "האתר בבניה" היא להשתמש בעמוד גנרי מוכן מראש.
מערכות רבות לבניית אתרים מספקות דפים כאלה, ובעלי עסקים רבים משתמשים בהם זמנית עד שהאתר שלהם יושלם.
גם אם רכשת דומיין והגדרת את כתובת ה-IP של שרת האחסון ברשומות ה-DNS של הדומיין, אם לא תעלה עמוד מותאם אישית, שירות האחסון יציג עמוד גנרי אוטומטי.
עמודים גנריים שמסופקים על ידי שרתים או מערכות ניהול תוכן (CMS) עלולים להיחשב על ידי גוגל כעמודים "חונים" או כפולים, וזה יכול להקשות על תהליך האינדוקס של האתר שלך ויגרום לעיכוב בהופעתו בתוצאות החיפוש.
כדי להימנע מכך, יש לך שתי אפשרויות:
- לא להפעיל את ה-DNS עד שהאתר מוכן (בדוק במערכת הניהול של האתר שלא מופיעות רשומות DNS). אם לא הכנסת שום רשומות DNS לאחר רכישת הדומיין, רוב ספקי הדומיינים יציגו עמוד ברירת מחדל. עמוד זה יציין בדרך כלל שהדומיין נרכש אך אינו מופנה לשרת ספציפי. כל עוד לא מוגדרות רשומות DNS, הדומיין לא יפעל ולא יציג שום עמוד גנרי.
- ליצור עמוד האתר בבנייה מותאם אישית שמודיע לגולשים שהאתר בבנייה בצורה מקצועית ומושכת.
כיצד לבנות עמוד האתר בבנייה?
להקמת עמוד "האתר בבנייה", כדאי לבצע את הצעדים הבאים:
- עיצוב פשוט ומקצועי: השתמש בצבעים ובסגנון שמתאימים למותג שלך. העמוד צריך להיות נקי ומזמין.
- הודעה ברורה: ציין שהאתר בקרוב יהיה מוכן, עם הודעה כמו "האתר שלנו בבנייה, בקרוב באוויר!".
- פרטי יצירת קשר: הוסף מידע כמו אימייל או טלפון של העסק, כדי שהלקוחות יוכלו ליצור איתך קשר בזמן שהאתר עדיין לא פעיל.
- טופס לידים (אופציונלי): אם תרצה לאסוף פרטי קשר מלקוחות פוטנציאליים, הוסף טופס שמאפשר להם להשאיר את המידע שלהם.
- SEO: וודא שהעמוד מותאם למנועי חיפוש עם כותרת ותיאור רלוונטיים שיעזרו לגוגל לאנדקס את האתר בביטויים המתאימים (במיוחד בשם העסק).
- הצגת המותג: אם יש לך לוגו, סמל אתר או סלוגן, הוסף אותם לעמוד כדי להציג את המותג שלך כבר מהשלב הראשוני.
עמוד כזה יעניק לעסק שלך מראה מקצועי ויסייע לזרז את אינדוקס האתר ברגע שהוא יהיה מוכן.
*טיפ נוסף: אל תשכח לאמת את הדומיין בגוגל סרץ קונסול, גם כאשר הוא עדיין בבנייה.
העסק שלך צריך אתר!
היי, שמי יורם בן אבו.
אין לך אתר אינטרנט לעסק?
הגיע הזמן להתקדם, דבר איתי.
אני בונה אתרים מהסוג שגוגל אוהב!
דבר איתי. טלפון: 058-5843744