שלום לך,
בעל עסק מקומי בקריות?
מעוניין להגיע לתושבי הקריות ולהציע להם את שירותי העסק שלך?
בדיוק כפי שהגעת לעמוד הזה דרך חיפוש הביטוי "קידום אתרים בקריות", כך גם גולשים רבים מחפשים שירותים ובעלי מקצוע מקומיים.
ובדיוק כפי שהגעת לדף הזה שיצרתי, כך גם לקוחות פוטנציאלים יכולים להגיע לאתר העסק שלך.
אם אתה רוצה שהעסק שלך יתחיל לקבל זרם בלתי פוסק של לקוחות מהקריות.
דבר איתי!
חלוקת פליירים או קידום אתרים בקריות?
שיווק של עסק מקומי זה כבר לא אותו הדבר כפי שהיה לפני עידן האינטרנט.
פעם עסקים מקומיים נקטו בפעולות שיווקיות פשוטות כמו חלוקת פליירים ורישום פרטי העסק בדפי זהב.
עסקים עם תקציב קצת יותר גדול, רכשו פרסומות במקומונים ובתחנת רדיו מקומית או אזורית.
היום, זה שונה.
היום האינטרנט מציע לעסקים דרכים מדויקות יותר להגיע לקהל היעד שלהם.
אחת הדרכים החשובות ביותר היא קידום אורגני בגוגל.
אנשים מחפשים שירותים, בעלי מקצוע ואפילו מוצרים באופן מקומי.
מי שצריך חשמלאי בקריות מחפש בגוגל
אנשים כבר לא מחפשים חשמלאי בקריות בדפי זהב, הם מחפשים בגוגל.
אנשים מחפשים שירותים, בעל מקצוע ואפילו מוצרים שונים בסביבת מקום מגוריהם.
להלן מספר דוגמאות לחיפושים של עסקים מקומיים בקריות:
- מוניות בקריות: כ-5000 חיפושים בחודש.
- משלוחים בקריות: כ-5000 חיפושים בחודש.
- מאמן כושר אישי בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- מנעולן בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- אוכל בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- אטרקציות לילדים בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- טכנאי מזגנים בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- טכנאי מכונות כביסה בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- אינסטלטור בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- המבורגר בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- חדרי בריחה בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- טכנאי מחשבים בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- רופא שיניים בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- שטיפת רכב בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- וטרינר בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- חשמלאי בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- הובלות דירה בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
- טכנאי מקררים בקריות: כ-500 חיפושים בחודש.
האם בשביל לקדם בקריות צריך חברת קידום בקריות?
לא.
למיקום הפיזי של העסק שלך אין שום קשר למיקום הפיזי של מקדם האתרים.
מקדם אתרים מכל אזור בארץ יכול לקדם את אתר העסק שלך להצלחה.
בשונה מבעלי מקצוע כמו חשמלאים, טכנאים שמספקים שירות במקום פיזי ברור, מקדם אתרים יכול לקדם את העסק שלך מכל מקום בארץ וגם בעולם.
מה עכשיו?
אם השתכנעת שקידום אתרים יכול להזניק את העסק שלך קדימה.
אז הגיע הזמן להתחיל לקדם את העסק שלך בגוגל.
דבר איתי ונתחיל להתקדם.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.
באינדקס של גוגל עסקים, רשומים מספר מקדמי אתרים או חברות קידום אתרים בקריות:
קרית אתא
הקידום שלי
ST DIGITAL
נטפיניטי – קידום אתרים ושיווק באינטרנט
NY-Digital
דיגיטים
קרית מוצקין
מקסימום
קריית ביאליק
ווב קלאב קידום אתרים
קריית ים
ארטוויז ArtWayz